Acasă

Exerciţii pentru tonifierea mijlocului

Câteva exerciţii pentru muşchii abdominali, fesieri etc.

Câteva exerciţii de stretching

@alexy.ronea La cerere , va pup 😘##invatapetiktok ♬ if its up then its yonce – Jurk

E important somnul, dar ce te faci când nu adormi?

Câteva sugestii din partea Dr. Alex Lupoi, privind creşterea şanselor de a adormi repede. @dr.alex.lupoi Cum facem sa adormim repede? ##edutokhealth ##invatapetiktok ##doctor ##sleep ♬ original sound – Dr. Alexandru Lupoi 👨🏽‍⚕️

Calcul manual al cantităţii de mâncare

Interesante sugestiile unei tehniciene nutriționiste (Alexy Ronea), prin folosirea mâinii ca reper. @alexy.ronea Cartofi dulci ,nu am mai avut timp 😅 completarea propoziție ##invatapetiktok ♬ sunet original – Alexy Ronea

Simple exerciţii pentru “subţierea” burţii

Cu siguranţă, aceste exerciţii nu sunt suficiente, dacă nu sunt corelate cu o dietă adecvată şi, desigur, cu alte exerciţii, dar pot fi, cu siguranţă, mai mult decât nimic. @nutritie_sport_dima##invatapetiktok ##slabiresanatoasa ##diete ##slabire ##daburtajos ##regimdeslabire ♬ Rasputin (7″ Version) – Boney M. @nutritie_sport_dima##slabire ##diete ##regimdeslabire ##slabiresanatoasa ##invatapetiktok ##daburtajos ♬ Rasputin (7″ Version) – Boney M.… Read More »Simple exerciţii pentru “subţierea” burţii

Câteva exerciţii utile pentru cei care lucrează mult stând pe scaun

Pentru că nu sunt expert, dar îmi place să popularizez aspecte ce ţine de activitatea fizică, în beneficiul organismului, am inclus aceste exerciţii utile celor care lucrează mult. @hunor.fitness Te doare spatele de la stat pe scaun? Fă astea! #personaltrainer #onlinetrainer #onlinecoach #antrenorpersonal #fitnessprogram #backpain ♬ All We Got (feat. KIDDO) – Robin Schulz

Mici remedii contra întinderilor musculare

Mobilitatea musculară diferă de la organism la organism, dar depinde şi de nivelul de antrenare a muşchilor. În cazul apariţiei unei întinderi musculare poate fi recomandabile câteva remedii: antiinflamatoare (de ex. paracetamol, aspirina etc.); compresa locală cu gheaţă; menţinerea mai ridicată a respectivului membru (de obicei, se întâmplă, la picioare). În cazul în care durerea… Read More »Mici remedii contra întinderilor musculare

Trei exerciţii de tipul must-have

În condiţiile în care timpul sau alte motivaţii nu te “împing” spre sala de sport sau nu te determină să aloci suficient timp pentru programe complete de antrenare, de dorit ar fi luarea în calcul măcar a trei exerciţii: Flotări (Push-ups): 3 serii a câte 15 repetări (măcar 5 repetări) Pauză: 30 sec Abdominale (Crunches):… Read More »Trei exerciţii de tipul must-have

Corelaţie între legume/fructe şi prevenţia anumitor afecţiuni

O prezentare succintă, într-o manieră vizuală expresivă.

Mawashi Geri via Kyokushinkai

O variantă eficientă, se pare, de fentare, în primă fază, a intenţiilor de apărare a adversarului, astfel încât să fie expusă zona vulnerabilă (capul).

Mersul pe jos: sport la îndemâna tuturor

Mersul pe jos este o adevărată binefacere pentru organism, acţiunea sa: întreţinând muşchii şi inima; ameliorând respiraţia şi circulaţia sanguină; oxigenând celulele şi influenţând în bine sistemul nervos. De-a lungul timpului, cercetările au statuat că mersul pe jos: menţine nivelul scăzut al colesterolului în sânge; stimulează celulele osoase şi luptă contra tasării vertebrelor; ajută la… Read More »Mersul pe jos: sport la îndemâna tuturor

Apărarea contra unui posibil atac cu pistolul

Deşi viteza de propagare a glonţului este net superioară vitezei pe care o poate dezvolta omul, totuşi, efectul surpriză a acelei mişcări poate fi vitală pentru reuşita unui astfel de procedeu.

Uimitoarele condiţii de pregătire ale călugărilor Shaolin

Sunt cunoscute calităţile speciale pe care le obţin, de-a lungul anilor de pregătire, călugării Shaolin…

Acupunctura

Acupunctura a apărut în China ca o metodă de tratare a bolilor. Bazele ei se pun în perioada 360-340 Î.H. Acele – lungi, scurte, fragile, calde, groase, fine, confecţionate din diferite metale, după caz – se înfigeau în corpul uman, în locul potrivit, corespunzător celor 367 de puncte localizate în douăseprezece canale conductoare de sânge… Read More »Acupunctura

Yin-Yang

Şcoala chineză  Yin-Yang (420 Î.H.) desemna o doctrină filosofică naturală a cărei reprezentare este Tsou-Yen (n. 305 Î.H – d. 240 Î.H.). Conceptele sunt, în formă abstractă, semnalarea a fouă principii de bază: Yin (pasivul, femininul, obscurul) şi Yang (activul, masculinul, clarul) şi sunt obiect al abordării filosofice. Mai târziu, doctrina Yin-Yang avea să se unească cu… Read More »Yin-Yang

Antrenament de trei zile pe săptămână

Ziua 1 (piept, triceps, umeri), Ziua 2 (spate, biceps, trapez), Ziua 3 (picioare, abdomen)

Exerciţii pentru umeri cu banda elastică

Exercitii pentru umeri executate cu ajutorul extensorului

Antrenament cu extensor

Extensorul este unul dintre dispozitivele de fitness ușor de folosit oriunde, oricând, fiind uşor de transportat. Mişcarea fiind în permanentă tensiune, datorită corzilor elastice, poate oferi multă eficienţă.

Vitaminele şi organismul

Cu scuzele lipsei sursei (nu mai ştiu de unde am această fotografie) am redat o listă ce poate fi utilă prin corelaţia dintre anumite reacţii ale organismului şi diferite vitamine/minerale (sau lipsa lor).

7 minute antrenament matinal

Mike Chang prezintă un set de exerciţii, care pot fi efectuate dimineaţa, pentru un tonus fizic (şi spiritual) foarte bun.

Antrenamentul fizic şi mental al lui Bruce Lee

Canalul de YouTube BruceLeeRealFight prezintă câteva elemente din rutina de pregătire a lui Bruce Lee, renumit pentru forţă şi, în acelaşi timp, agilitate.

Tactici ale lui Bruce Lee utilizabile în MMA

Jeff Chan (canalul de You Tube MMAShredded) prezintă, într-o manieră relaxantă, cinci tehnici adaptate de la Bruce Lee, care ar putea fi utilizate în MMA.

Alternative alimentare

Dacă dulciurile, sarea, untul, laptele şi covrigii sunt criticaţi ca nefiind cei mai prietenoşi cu silueta sunt câteva alternative.

Poziţii în Karate

La prima vedere, poziţiile de luptă în artele marţiale pot fi redate cu uşurinţă, dar în realitate, uneori, micile detalii pierdute din vedere, pot genera o poziţie instabilă sau care să nu fie propice unei tehnici de luptă.

Cum se împătureşte un kimono

Deşi este doar o modalitate de protecţie a organismului, kimono-ul are o semnificaţie mai profundă, de aceea şi modul în care este întreţinut şi purtat contează.

Puncte de lovire

Loviturile în karate, la fel ca în alte arte marţiale, pot fi executate cu diferite zone ale corpului, vorbind astfel de o adevărată armă de luptă complexă.

Mini-karateka

Deşi la o vârstă fragedă, practicanta din acest filmuleţ demonstrează un excelent control şi calitate în execuţia tehnicilor.

Câteva exerciţii pentru îmbunătăţirea echilibrului

Genuflexiuni Primul pas pentru imbunatatirea echilibrului general este intarirea muschilor din picioare. Acest lucru il poti realiza facand saptamanal genuflexiuni. Tine picioarele departate, abdomenul incordat si spatele drept. Apoi lasa-te in jos pana cand coapsele iti sunt paralele cu podeaua. Fandari Tine spatele drept, umerii relaxati, barbia dreapta, calcaiele lipite. Priveste un punct fix, tine… Read More »Câteva exerciţii pentru îmbunătăţirea echilibrului

5 ritualuri tibetane, metoda straveche de intinerire si prelungire a vietii

Exercitiile de fata trebuie efectuate zilnic (cca. 15 minute), pentru o lungă perioadă de timp, pentru a obţine efectele scontate. 1. Stând în picioare, relaxate, cu mâinile ridicate la nivelul umerilor, faceţi o mişcare în direcţia inversă acelor de ceas! Reveniţi la poziţia iniţială pentru a nu vă pierde stabilitatea. Inspiraţi până simţiţi că vă umpleţi plămânii… Read More »5 ritualuri tibetane, metoda straveche de intinerire si prelungire a vietii

Demonstraţie | 29 mai 2017

Demonstraţie organizată în atriumul de la Palas Mall Iaşi.

Bill Superfoot Wallace – How to Advanced Stretching

Bill Wallace, supranumit şi “Superfoot” datorită controlului şi eleganţei avute în tehnicile de picior, explică câteva metode utile de creştere a mobilităţii coxo-femurale.

Qwan Ki Do, le coup de pied latéral

Explicaţii privind câteva tehnici de picior, stilul Qwan Ki Do.

Qwan Ki Do, vidéo pédagogique N2

Part 1 Part 2

Coups de pieds

Piramida alimentelor

Piramida alimentelor vă ajută să vă alimentaţi corect în fiecare zi. Fiecare grup de alimente este important pentru sănătatea dumneavoastră. Reduceţi, însă, consumul de grăsimi, uleiuri, dulciuri.

O imagine cat o mie de cuvinte

Respectul la nivel înalt, în artele marţiale: Maittre PHAM XUAN TONG şi Sensei MIHAI BOTEZ.

One inch punch

Deși Bruce Lee era ușor, puterea pe care o dezvolta a fost neînchipuit de mare. De la un singur inch distanță (2.54 cm.), Bruce Lee putea produce o lovitură explozivă (One Inch Punch) care putea lovi adversarii ducându-i la pământ, după cum se vede în filmuleţ într-o demonstraţie avându-l ca “adversar” pe Joe Lewis. Partea… Read More »One inch punch

Clipa de înţelepciune

Cugetarea zilei

[stdailytip group="Cugetari"]

Din Legile lui Murphy

[stdailytip group="Murphy"]

Proverbială zi

[stdailytip group="Proverbe"]

Verba volant…

[stdailytip group="Latine"]

Stoforism recent

Articole recente