TEXT Acesta este 1

Simple exerciţii pentru “subţierea” burţii

Cu siguranţă, aceste exerciţii nu sunt suficiente, dacă nu sunt corelate cu o dietă adecvată şi, desigur, cu alte exerciţii, dar pot fi, cu siguranţă, mai mult decât nimic. @nutritie_sport_dima##invatapetiktok ##slabiresanatoasa ##diete ##slabire ##daburtajos ##regimdeslabire ♬ Rasputin (7″ Version) – Boney M. @nutritie_sport_dima##slabire ##diete ##regimdeslabire ##slabiresanatoasa ##invatapetiktok ##daburtajos ♬ Rasputin (7″ Version) – Boney M.… Read More »Simple exerciţii pentru “subţierea” burţii

TEXT Acesta este 1

Câteva exerciţii utile pentru cei care lucrează mult stând pe scaun

Pentru că nu sunt expert, dar îmi place să popularizez aspecte ce ţine de activitatea fizică, în beneficiul organismului, am inclus aceste exerciţii utile celor care lucrează mult. @hunor.fitness Te doare spatele de la stat pe scaun? Fă astea! #personaltrainer #onlinetrainer #onlinecoach #antrenorpersonal #fitnessprogram #backpain ♬ All We Got (feat. KIDDO) – Robin Schulz

TEXT Acesta este 1

Mici remedii contra întinderilor musculare

Mobilitatea musculară diferă de la organism la organism, dar depinde şi de nivelul de antrenare a muşchilor. În cazul apariţiei unei întinderi musculare poate fi recomandabile câteva remedii: antiinflamatoare (de ex. paracetamol, aspirina etc.); compresa locală cu gheaţă; menţinerea mai ridicată a respectivului membru (de obicei, se întâmplă, la picioare). În cazul în care durerea… Read More »Mici remedii contra întinderilor musculare

TEXT Acesta este 1

Mersul pe jos: sport la îndemâna tuturor

Mersul pe jos este o adevărată binefacere pentru organism, acţiunea sa: întreţinând muşchii şi inima; ameliorând respiraţia şi circulaţia sanguină; oxigenând celulele şi influenţând în bine sistemul nervos. De-a lungul timpului, cercetările au statuat că mersul pe jos: menţine nivelul scăzut al colesterolului în sânge; stimulează celulele osoase şi luptă contra tasării vertebrelor; ajută la… Read More »Mersul pe jos: sport la îndemâna tuturor

TEXT Acesta este 1

Acupunctura

Acupunctura a apărut în China ca o metodă de tratare a bolilor. Bazele ei se pun în perioada 360-340 Î.H. Acele – lungi, scurte, fragile, calde, groase, fine, confecţionate din diferite metale, după caz – se înfigeau în corpul uman, în locul potrivit, corespunzător celor 367 de puncte localizate în douăseprezece canale conductoare de sânge… Read More »Acupunctura

TEXT Acesta este 1

Yin-Yang

Şcoala chineză  Yin-Yang (420 Î.H.) desemna o doctrină filosofică naturală a cărei reprezentare este Tsou-Yen (n. 305 Î.H – d. 240 Î.H.). Conceptele sunt, în formă abstractă, semnalarea a fouă principii de bază: Yin (pasivul, femininul, obscurul) şi Yang (activul, masculinul, clarul) şi sunt obiect al abordării filosofice. Mai târziu, doctrina Yin-Yang avea să se unească cu… Read More »Yin-Yang

TEXT Acesta este 1

Poziţii în Karate

La prima vedere, poziţiile de luptă în artele marţiale pot fi redate cu uşurinţă, dar în realitate, uneori, micile detalii pierdute din vedere, pot genera o poziţie instabilă sau care să nu fie propice unei tehnici de luptă.

TEXT Acesta este 1

Câteva exerciţii pentru îmbunătăţirea echilibrului

Genuflexiuni Primul pas pentru imbunatatirea echilibrului general este intarirea muschilor din picioare. Acest lucru il poti realiza facand saptamanal genuflexiuni. Tine picioarele departate, abdomenul incordat si spatele drept. Apoi lasa-te in jos pana cand coapsele iti sunt paralele cu podeaua. Fandari Tine spatele drept, umerii relaxati, barbia dreapta, calcaiele lipite. Priveste un punct fix, tine… Read More »Câteva exerciţii pentru îmbunătăţirea echilibrului

TEXT Acesta este 1

5 ritualuri tibetane, metoda straveche de intinerire si prelungire a vietii

Exercitiile de fata trebuie efectuate zilnic (cca. 15 minute), pentru o lungă perioadă de timp, pentru a obţine efectele scontate. 1. Stând în picioare, relaxate, cu mâinile ridicate la nivelul umerilor, faceţi o mişcare în direcţia inversă acelor de ceas! Reveniţi la poziţia iniţială pentru a nu vă pierde stabilitatea. Inspiraţi până simţiţi că vă umpleţi plămânii… Read More »5 ritualuri tibetane, metoda straveche de intinerire si prelungire a vietii